Friday, December 4, 2009

Rendang Daging Qurban

Projek sumbangan rendang daging Qurban telah dihantar ke Kampung Redang Panjang pada 3/12/09 dan telah diagihkan kepada fakir miskin. Rendang yang siap dimasak dan di pack telah diserah kepada wakil penduduk Redang Panjang En. Jamaludin yang kebetulan berada di Putrajaya. Dalam perjalanan pulang beliau telah singgah untuk mengambil rendang di Desa Subang Permai Shah Alam.
Jutaan terima kasih kepada tuan rumah Puan Maznah yang sudi memberi ruang rumahnya untuk bergotong royong menyiapkan rendang tersebut.
Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada semua penyumbang iaitu Pengerusi Masjid Bukit Jelutong yang sudi menyumbang sebanyak 30kg daging berserta tulang, En. Halizan yang menyumbang sebanyak 20kg, Dr Rashidah 10kg, Puan Naimahtun, Puan Azizah masing-masing 1kg. Jumlah keseluruhan sebanyak 62kg daging lembu telah diproses pada hari Rabu 2/12/09 dan dimasak pada pagi hari Khamis 3/12/09 dan selamat sampai di kampung Redang Panjang dan diagihkan pada malam itu juga.
InsyaAllah aktiviti ini akan dijadikan program kebajikan tahunan.
Ribuan terima kasih diucapkan kepada En. Jamaluddin wakil penduduk kampung yang telah membawa dan mengagihkan daging rendang pada penduduk kampung.







































No comments: